callournames

Alla inlägg under oktober 2012

Av maja amanda - 31 oktober 2012 13:50

Hej hej! jag gjorde en sminkning nu! som jag tog lite kort på! så här blev de! :) hoppas ni gillar de! kommentera gärna va ni tycker i kommentarsfältet! och om ni vill att jag ska försöka mej på nån sminkning skriv de oxå! :) 


            LÖSÖGONFRANSAR!!!




PUSS Å KRAM MAJA! <3 <3 <3 <3 <3 

Av maja amanda - 30 oktober 2012 22:00

Jag orkar inte vara sjuk längre!!!

Hade ju planer! de är ju för sjutton lov! då man ska ta tillfället i akt att göra annat kul! där inte skolan kmr ivägen! nej men just den veckan ska man bli sjuk! de är 1 vecka only 1 week och jag blir sjuk! -.-       

skulle ju gå på bio med elin å alice!

åka in till amanda! kanske jag gör endå, ska försöka bli lite mer frisk iaf!! menmen! 

Kom på att jag måste läsa typ en hel bok på en och en halv vecka å boken är väl kanske 300-400 sidor!! hehe! hatar när man ska läsa en bok i skolan å får 4 veckor på sej! då vill man ju inte läsa bara för att man måste! då tappar iaf jag sugen! 

Ett litet tips till er som inte har nått att göra! antongen om ni inte har kollat på williams lista gör de gå in på www.svtplay.se haha kulkul! elr om ni är som jag tkr om tonårsdrama grejs kolla på portkod1321 den är oxå fett bra! haha! de ar onte lång tid för ett avsnitt är liksom 10 min! å man vill bara se mer! <3 hihi! :D ;) 

den finns oxå på svt! 

Aja nu ska jag checka vidare på datorn va som händer! 

Puss å Kram Maja! 

Av maja amanda - 30 oktober 2012 20:37

Aaa... som sagt är desperat! HAHAHH!! nej men de vore väl mysigt med en kille! 

HAHAHAH!! <3 <3 <3 <3 <3

Av maja amanda - 30 oktober 2012 18:28

Hihhi! ja asså jag struntar igentligern i om vi har 1000 följare elr om vi har 1 elr asså såklart jag gör men jag bloggar även om de bara är 1 som läser för jag tkr de 'är kul! de högsta vi har haft här är väl ungefär ca 40 och de är inte alls mkt men för mej äre de! haha!! - Maja


  Happy!            Undrar grymt vrf hon inte har pojkvän asså! skit söt ju! hahhaha asså kan man bli fulare aän va jag är när jag är sjuk ser ut som en trött jag vet inte va alkolist å låter som en chackpundare elr nått!! hahahehehehh!!!

Puss maja! <3

Av maja amanda - 30 oktober 2012 14:52

allt som gick fel men de var ju inget som gjorde de! men iaf de var brorsans fel!!!

Puss å kram Maja<333
 

Av maja amanda - 29 oktober 2012 19:10

vet att denna låt inte alls är speciellt bra men är tvungen att sitta å lyssna på den för tänker på i lördags! å blir glad! haha VART JAG MEJ I VÄRLDEN VÄNDER STÅR JAG HÄR MED TOMMA HÄNDER!! HAHAHA!! saknar helgen faktiskt! <3 vill träffa allt folk igen å göra om det! <3 även om de var skönt att komma hem! <3 

MAJA<3333 

Av maja amanda - 29 oktober 2012 14:58

  Detta var innan vi åkte! taggad brutta!


  PARTYBRUTTAR

Av maja amanda - 29 oktober 2012 14:46

Hej hej! hade en fetkul helg! haha! nej men det var kul! förutom är man hade rast när alla var så jäkla osociala! de var ju då man skulle ta tillfälle i akt att lära känna lite nytt folk! nej men jag träffa nåra jag inte kände sen innan, å nåra från innan! min grupp var en av grupperna som van för att ha städat bäst haha! yeah! DALARÖ FOR THE WIN!

det var "disco" som dom sa men shiot vilket party! haha nej men de  va väl kul hahahahahah! nej men de var lite sönder/galma låtar dom hade så de va trkigt men de sket jag å lovisa å elin i vi dansa som gudar endå! men när vi försökte dansa med andra för att lär känna dom va dom som att va håller dom där jäklarna på med å frös oss ute hahahaha!!! men men! vi dansa på endå så nu har jag ont i bena av att ha stått å hoppat å dansat!   Cheeeeyen va taggad på att åka!Buss resan flumm med elin! 

   ego pix från rättvik! tog inte så mkt bilder var detta bara egopix hade inte tid att att ta kort!   aaa i rttvik    rättvik lördan! när vi snacka å lrde oss saker bara gruppen , innan partyrt!!  haha   hemma   Katten va gla att man kom hem   Sjuk

  


Puss å kram Maja! 


Presentation

mode, smink, pyssla
Jag Maja är 14
Puss å kram

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra för typ av inlägg/videos? RÖSTA NU!!!
 Reviw
 look of today
 sminkningar
 tutorials

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards