callournames

Alla inlägg under januari 2013

Av maja amanda - 15 januari 2013 20:11

Tjaaaaaa!!! <333

GÅ IN PÅ MIN EGNA BLOGG!!


www.majafrii.bloggplatsen.se


NANANNA.. va har hänt sen senast då? själv har de hänt ycket..... elr jag vene! hahah nej men sitter å lyssnar musik, har ätit å gjrot lite läxor å så!

JAG VILL HA NYA TIPPAR SÅ JAG KAN GÖRA NYA NAGLAR!!! mina är slut....

Bajs bajs puss Maja<3

Nån som är frivillig att massera min rumpa? den är lite öm! HAHH jag orkar inte!

Av maja amanda - 12 januari 2013 17:36

de blev en ny blogg! :3

gå in å kolla har frågestund så lämna en elr fler frpgor är ni snälla! <3

puss puss Maja<33


www.majafrii.bloggplatsen.se

Av maja amanda - 5 januari 2013 17:05

Hej hej!

nu har jag 2 dagar kvar av lovet! imorrn å på måndag! sen börjar jag på tisdag!

Ska bli lite skönt på nått sätt för att få lite rutiner igen! visst de är grymt skönt med lov å så!

sitter å lyssnar på lite musik å har de allmänt mysit! hhaha!

ska snart äta tror jag, blir kött å potatis ;) nej men nån köttbit mmmmmmm..... å typ pommes! namnamnanam! de blir la gött!

    Yes jag ba rullar fram! de är han från one2five ;) hahah! yeees!

Puss puss Maja<333

Av maja amanda - 3 januari 2013 22:27

Hejhej! 

Idag var jag i stan då som sagt med Nonno, MoaJ, MoaW, Saga å vi började med att äta för alla va hungriga vi gick till vapiano, jag å Nonno tog en varsin sallad å dom andra tog pasta bolognese 

   

Sen satt vi å snacka å skratta å hade jätte mysigt! han som stod å tog i mot alla ba kolla på oss som ska ni inte gå snart!! hah vi satt där typ 1 till 1 och en halv timme! 

Sen kolla vi på biobiljetter! å den vi hade tänkt se blondie fanns de inga biljetter till idag så vi ångra oss att vi inte hade beställt biljetter häromdan tokigt menmen inget vi kunde gör nått åt! så vi tänkte att vi kunde se callgirl för den hade vi oxå snackat om den fanns de inte heller nå biljetter till! å då kolla vi på dom flesta biografer i stan! men sp hitta vi en som hette berättelsen om Pi eller en annan som jag inte kommer ihåg va den hette men de va ingen som va riktigt sugen på att se Pi så vi sa amen vi kollar på den andra! så vi gick från centralen till stureplan för de va den bion vi skulle gå på! men vi gick först till fel bio så vi fick gå lite till sen när vi kommer till bion å ska beställa biljetter så var vi skeptiska! var vi sugna igentligen, bion va liten å tråkig, hade inga popcorn elr nått sånt bara tåkigt godis! så vi bestämmde oss för att gå tillbax till sergel å kolla på Berättelsen om Pi! så den kolla vi på å jag kan inte säga va jag tycker för jag har faktiskt ingen aning om va jag tycker! för när jag satt i biosalongen var den ganska bra (vi såg den i 3D) å så å man ville hänga med va som hände men när jag gick ut därifrån kände jag lite va äre jag har kollat på? så de är en liten tankeställande film! tycker jag då! 

å jag va tvungen att diskutera den med mina föräldrar för mamma vill se den! å pappa hade tydligen full koll på va den handla om! för vi hade dock inte riktigt hängt med hehe.....

Jag hade mina nya klackskor! <3 men jag fick ont i fötterna av att gå i dom hela dagen så jag tig av mej dom på bion å mina fötter svullnade lite för dom hade vart inträngda i ett par klackskor så när jag tog på mej dom efter kändes dom lite midre hah awkward!!   

sen fick jag å MoaJ skjuts hem av hennes mamma för vi bor ju nära varann! <3

blir inget med de att jag skulle åka till farmor imorrn! sen är jag jätte trött så aa!

nu ska jag lägga mej å läsa lite! kolla mobilen är man populär så är man  

nejmen! ajuste de va fett sjukt för mamma sa när ja kom hem att de hade vart någon elr några som hade rånat i stan vid kungsan vid gallerian å aa ni vet! å vi va i pkhuset då men visste inget hhahahha!! fail!! 

   

Puss puss Maja<333 har haft en jätte mysig dag tjejor!! har er att tacka! <3

Av maja amanda - 2 januari 2013 19:37

Hejhej! idag har jag vart hemma! Gick en lååååång prommis med Alice (vet vi är biffar å grymma) gick upp till byn å esn nån innerväg så vi hamna på smådalarö å gick därifrån! sen gick jag hem till mej å lämna hunden för vi hade med Hasse! sen gick jag ner till Alice å så åt vi å kolla på tv! :) <3 myyysigt värre!

Imorrn ska jag Nonno, MoaW, MoaJ in till thaaa town! å käka lunch å kolla lite sen gå på bioooo!!!! fett länge sedan vi träffades såhär utanför teatern! <3 vi ska se blondie! :)

Sen på fredag ska jag antagligen in till farmor å gå på eriksdalsbadet! (Y) hah!! ska bli ruuuligt!! <3 :)

Sen vet jag inte va som händer i helgen å på måndag alla andra har ju börjat på måndag typ! vi börjar på tisdag!   

Sitter å lyssnar p ålite musik, å kollar facebook! å kikar med lite folk!! <3 :)

Bra jobbat Maja du har slarvat bort skoltidningen typ på direkten efter att du fick den! hehe hittar den icke nu! vill kolla i den igen å skratta åt alla!   

Nej men nu ska jag äta melon! å prata med Amanda tror jag! :) <3

Pusselipussar Maja<3333    

Av maja amanda - 2 januari 2013 01:42

Yeeeees!!!

Presentation

mode, smink, pyssla
Jag Maja är 14
Puss å kram

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra för typ av inlägg/videos? RÖSTA NU!!!
 Reviw
 look of today
 sminkningar
 tutorials

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards