callournames

Alla inlägg under mars 2013

Av maja amanda - 31 mars 2013 11:12

Hej! Igår var det påsk afton vad är det idag typ annandag påsk? Jag vet inte. Men jag fick typ 3 påsk ägg! Haha fast ett fick jag i posten så det var NICE! Men jag har fått en kanin som heter Wilma, fick henne föra lördagen! Men gå in på instagram så har jag massor av  fotton på henne, heter Amanda_wilma men ska byta tillbaka till amanda01f , som jag hettat hela tiden tills jag fick Wilma då. Men det var vi som döppte henne till Wilma för i djurafären så hade de inget namn på henne så det var ju bra. Men ska fota lite bilder på henne och lägga ut här men ni kan ju följa mig på insta! Ska byta header, känns som jag måste ta över bloggen för Maja bloggar på sin som heter Majafrii.bloggplatsen.se men jag tog bort min gamla för jag kunde inte ha jätte många så nu är det här nu läser och inte den föra!   ÄLSKAR LÅTEN!

Presentation

mode, smink, pyssla
Jag Maja är 14
Puss å kram

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra för typ av inlägg/videos? RÖSTA NU!!!
 Reviw
 look of today
 sminkningar
 tutorials

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards