callournames

Alla inlägg under november 2012

Av maja amanda - 30 november 2012 21:09











 

 I love you so mutch<333 

Tänkte skriva et sånt här gulligt inlägg tillägnat till min bror!<3 

Jag vet att vi bråkar, vi "slåss", men där kan vi ävn ha så jäkla kul! skratta så vi håller på att kissa på oss! vi berättar ganska mycket för varandra! fast vi kanske bara inte tänker på de! du har ställt upp för mej fett mycket! å de ska du ha massa tack för! jag älskar dej brordern min! <3 

Gu känns som jag sa gråta! när jag tänker på allt du gjort för mej! <3


how mutch i love you! <3

Nej men fy nu blire för fjantit! haha! <3puss på rumpenstumpen! <3   Älskar dej<3 

Puss puss Maja<3


Av maja amanda - 29 november 2012 20:03

Haha nej nej! Men jag ska dansa snart! Om några min! Så de ska bli kul! :D blir ett kost inlägg! Hoppas ni gillar bloggen! Kommentera mer bara! ;) skulle vara kul om ni kommentera va ni tycker vi ska skriva om elr om ni har nå förslag! Aja puss å kram Maja! <33333 puss puss emblischhh!!<3333 muffins/cupcakesen va jäkligt god!!

Av maja amanda - 28 november 2012 18:33

Hahhaa!! Elin i min klass kommentar i måndags! Hon sa de till ANton!

"Anton alla är stolta över sina barn även om som är osmarta eller smarta eller även om dom är vackra eller fula för alla är vackra även fast dom är fula!" HAHAHHA så jävla bra å klockren!!! <3 :*

aja ska äta snart! ska väl plugga lite oxå! fick D på matteprovet. bättre än va jag trodde, för jag trodde de gick skit! för de var bajs svårt!!! 

Men de va ju la bra! :D 

Aja ska äta snart! 

Puss puss! imorrn äre dans!!! (Y) :D

Puss å kram Maja<3333        

Av maja amanda - 25 november 2012 21:12

Hej hej! har precis kollat klart på filmen shoo bre. Den var fett bra!!!!! 

 

    GAHHHHHH SÅ SNYGG HAN ÄR!!!!!!!!!      

Puss å kram Maja! JALLA JALLA GUMMIBRALLA!!! hahah tråkig humor!:')

Av maja amanda - 22 november 2012 15:42

Hej hej! 

Idag har klassen vart på gymnasiemässan! i och med att vi är sån liten skola å så och bara har en 9:a så får vi 8:or oxå följa med! Så de va bra! de var kul faktiskt! de känns bra för skulle jag kommit dit i 9:an å inte vart där innan skulle jag fan få panik elr nått haha, för jag inte skulle veta vad jag skulle välja, men nu vet jag ju liksom lite vad som finns å så! sen kunde man ju kolla in alla 97 killar hehe..!! ;) <3 de fanns n¨gra man kände liksom kom å gift dej med mej! haha! nej en aa..!

Ska käka nått nu sen fixa fram några dans kläder sen äta sen dra! 

     

Puss puss Maja<333

Av maja amanda - 21 november 2012 12:27

Jomen visst va snygga å söta vi är då!

Hahahahaah!!! FLUMMMM!!

Jag å nea missar matten nu för vi ska ha elevråd men de är ju chill å soft! men men måste dra nu! uräkta dför att vi är lite misbildade haah! å är så flummiga å störda! <3


  Maja

Av maja amanda - 20 november 2012 16:58

HAHAHAH!! på idrotten idag! 

Yessssssss njut av alla mina fina miner! 

Puss å kram Maja (hon som ser förjäklig ut i denna video) 

Ok när jag springer fram till NEa så diver jag OK!!! bara så att ni vet hahah XP
 

Presentation

mode, smink, pyssla
Jag Maja är 14
Puss å kram

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra för typ av inlägg/videos? RÖSTA NU!!!
 Reviw
 look of today
 sminkningar
 tutorials

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards