callournames

Direktlänk till inlägg 2 januari 2013

idag å 2 dagar frammåt

Av maja amanda - 2 januari 2013 19:37

Hejhej! idag har jag vart hemma! Gick en lååååång prommis med Alice (vet vi är biffar å grymma) gick upp till byn å esn nån innerväg så vi hamna på smådalarö å gick därifrån! sen gick jag hem till mej å lämna hunden för vi hade med Hasse! sen gick jag ner till Alice å så åt vi å kolla på tv! :) <3 myyysigt värre!

Imorrn ska jag Nonno, MoaW, MoaJ in till thaaa town! å käka lunch å kolla lite sen gå på bioooo!!!! fett länge sedan vi träffades såhär utanför teatern! <3 vi ska se blondie! :)

Sen på fredag ska jag antagligen in till farmor å gå på eriksdalsbadet! (Y) hah!! ska bli ruuuligt!! <3 :)

Sen vet jag inte va som händer i helgen å på måndag alla andra har ju börjat på måndag typ! vi börjar på tisdag!   

Sitter å lyssnar p ålite musik, å kollar facebook! å kikar med lite folk!! <3 :)

Bra jobbat Maja du har slarvat bort skoltidningen typ på direkten efter att du fick den! hehe hittar den icke nu! vill kolla i den igen å skratta åt alla!   

Nej men nu ska jag äta melon! å prata med Amanda tror jag! :) <3

Pusselipussar Maja<3333    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maja amanda - 10 oktober 2013 21:47


Har tänkt på en sak instagram, asså vafan igentligen, att ha beroendet att lägga upp en bild typ skolan, när man går hem, när man är med en kompis, vad man gör och allt. Det är bara vi som söker bekräftelse av andra typ vad fin, perfection, och sånt...

Av maja amanda - 5 juli 2013 23:51

°°°°°   Igår kom jag på att jag har inte köpt nån present te min pappa!  han fyller år idag men så såg jag för nån dag sedan en kompis som hade fått av sin kompis sok ett litet checkhäft där de stod typ jag bjuder dej på donken m.m  jag gjo...

Av maja amanda - 4 juli 2013 23:54

°°°°°   Idag blev det svarat jeans (dock har dom blivit väldigt urtvättade...) från H&M Ett svart linne under min tröja från BikBok jag fick i present av Amanda, nej julklapp var det<3   (slänger in en sexig bild som jag hitta så ni får...

Av maja amanda - 4 juli 2013 23:43

°°°°°   ett par nya jeans fårn vero moda blev det idag   "Maja du är lite efter, det var förra året man skulle ha slitna jeans" var min brorsas första kommentar de jag kontra tillbax med "men jag ska ju bli en modedesigner, jag ska start...

Av maja amanda - 3 juli 2013 19:33


°°°°°   Dessa blommor är något vi har sett i många butiker bla. bikbok har flertal klänningar som har dom Tycker det kan vara riktigt gulligt   °°°°°   Förrå året skulle man ha knappar i ryggen kan detta vara de nya modet?   °°...

Presentation

mode, smink, pyssla
Jag Maja är 14
Puss å kram

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra för typ av inlägg/videos? RÖSTA NU!!!
 Reviw
 look of today
 sminkningar
 tutorials

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards